International parcel search

 

Dėmesio!

1. Siekdami apsaugoti vieni kitus bei sekdami pasaulinę praktiką laikotarpiu nuo kovo 16 d. iki atskiro pranešimo vadovaujamės bekontakčiu siuntos pristatymo būdu ir neimame iš klientų parašų. Šia praktika vis dar vadovaujasi dauguma šalių, todėl palikus siuntą yra žymimas statusas „ĮTEIKTA“. Kreipiantis į kontaktų centrą daugiau informacijos suteikti negalėsime, nes daugiau duomenų apie siuntos pristatymą nėra.

2. Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas truks ilgiau nei įprastai.

3. Dėl padidėjusio siuntų srauto tarptautinės siuntų paieškos taip pat gali trukti ilgiau nei numatyta. 

 

Important! Things to know before you submit your search query

  • The search is conducted only for registered, estimated parcels and postal items.
  • No search shall be carried out 6 months after the date of dispatch of the parcel.
  • International search is free after 1 month from the date of dispatch of the parcel.
  • The service fee is EUR 9.99 (including VAT) if the search is conducted within 1 month fromthe date of dispatch of the parcel. You can pay for the search by bank transfer to AB Lietuvos paštas SEB bank account no. LT717044060000187388 or upon arrival at the post office. Please attach a copy of a document that proves payment for your search.
  • If the parcel is found to be lost, the search fee will be refunded along with compensation for the item to the bank account you specify.
  • If the parcel is delivered to the consignee or will arrive to Lithuania and be delivered to you (the sender), you will have to refund the amount paid to the Company
  • If more than 3 searches are performed at a time, please complete the table below which you can find here. Please send the completed table to: info@post.lt.

Fill out the international parcel search form. 

Fill in