Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Lietuvos paštas: karantino metu itin svarbi tvarkinga pašto dėžutė

2020-03-23

Šiuo karantino laikotarpiu, siekiant išvengti žmogiškojo kontakto, Lietuvos pašto laiškininkai į pašto dėžutes, jeigu telpa, meta ne tik neregistruotas, bet ir registruotas siuntas. Todėl gyventojai raginami pasirūpinti tvarkinga pašto dėžute ir siuntas gauti patogiai bei saugiai.

„Šiandien, šalia kokybės, itin svarbiu veiksniu tampa kiekvieno mūsų sveikatos apsauga. Vos per kelias dienas pašto procesuose įgyvendinome didelius pokyčius tam, kad galėtume išpildyti esminę karantino sąlygą – vengti riziką keliančio kontakto. Siekiant to, daugiau laiškų keliauja būtent į pašto dėžutes, todėl tvarkinga pašto dėžutė šiandien yra būtina,“ – sako Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė. 

Lietuvos paštas primena, kokius reikalavimus turi atitikti tvarkinga pašto dėžutė. Labai svarbu, kad ji būtų sandari, rakinama, į ją tilptų gaunama korespondencija. Pašto dėžutė turi būti aiškiai ir suprantamai sunumeruota, jeigu tai įmonės, įstaigos ar organizacijos dėžutė, pavadinimas turi būti lengvai įskaitomas. Taip pat svarbu, kad pašto dėžutės būtų įrengtos lengvai prieinamose vietose:

  • daugiabučiuose namuose – kiekvienoje laiptinėje ne aukščiau kaip antrame namo aukšte;
  • individualiuosiuose namuose – prie įėjimo į gyvenamąją teritoriją arba ant greta gatvės esančių namų sienų, tvorų, stovelių;
  • sodininkų bendrijose – prie pagrindinių įvažiavimų į sodininkų bendriją;
  • įmonėse, įstaigose ar organizacijose – prie pagrindinio įėjimo į pastatą.

Visi šie reikalavimai numatyti Lietuvos Respublikos pašto įstatyme.

Pasak V. Budrienės, tvarkinga dėžutė gali padėti išvengti rizikingo žmogiškojo kontakto ir gauti registruotą siuntą daug patogiau ir saugiau.

 „Jeigu pašto dėžutė netvarkinga,  laiško ar siuntinio joje palikti negalime, o tai reiškia, kad jis keliauja į pašto skyrių. Iš jo žmogus siuntą atsiims tik atvykęs. Siuntos pašto skyriuose saugomos iki 30 dienų. Jei karantino metu baigsis klientui skirtas laikas siuntos atsiėmimui, ji bus saugoma pašte (nebūtinai pašto skyriuje) ir bus išduodama klientui tik karantinui pasibaigus. Tokios siuntos klientui bus išduodamos dar 30 dienų po karantino pabaigos“, – sako V. Budrienė.

Tačiau Lietuvos paštas informuoja, kad jeigu ant siuntos yra nurodytas telefono numeris, bendrovė siuntą sieks įdėti į LP EXPRESS terminalą tam, kad klientas galėtų ją pasiimti bet kuriuo jam patogiu metu, be jokio žmogiškojo kontakto.

Taip pat gyventojai skatinami naudotis Lietuvos pašto savitarnos sistema manosiuntos.post.lt

Plačiau apie Lietuvos pašto veiklą karantino metu:

https://www.lietuvospastas.lt/lt/pagalba/patarimai/svarbi-informacija-karantino-metu.

Buvo naudinga? Dalinkitės: