Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

LP EXPRESS terminaluose siuntų kiekiai išaugo 123 proc.

2020-02-11

Lietuvos pašto valdomas LP EXPRESS per 2019 m. savitarnos siuntų terminaluose aptarnavo 3,4 mln. siuntų, tai – 123 proc. daugiau nei 2018 m. Pasak Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų direktoriaus Norberto Žiobos, tam įtakos turėjo ne tik klientų edukacija ir LP EXPRESS terminalų tinklo plėtra, bet ir bendras e-komercijos srauto augimas, kuris ateityje tik didės. 

„Statistika rodo, kad savitarnos siuntų terminalai tampa vienvaldžiais lyderiais ir yra labiausiai augantis siuntų logistikos kanalas rinkoje: lyginant 2018 ir 2019 m., savitarnos siuntų terminalų paslaugos paaugo 36 proc., pašto siuntiniai ir kurjerinės paslaugos laikosi stabiliai vienodai. Tokį terminalų populiarumą paaiškinti nesunku: įvairūs pasauliniai tyrimai ir mūsų klientų apklausos rodo, kad žmonėms patinka turėti kuo mažesnį kontaktą su aptarnaujančiu personalu ir maksimali savitarnos autonomija, todėl natūralu, kad nuotolinių paslaugos gavimo kanalų svarba ir populiarumas ateityje tik didės“, – sako N. Žioba.

Praėjusių metų rudenį Lietuvos pašto užsakymu atlikta gyventojų apklausa parodė, kad pagrindinė priežastis, lemianti, kodėl vartotojai naudojasi terminalais, yra galimybė siuntas pasiimti patogiu laiku visą parą – taip atsakė net 78 proc. apklaustųjų. 55 proc. savo pasirinkimą motyvavo tuo, kad viską galima atlikti savarankiškai bet kuriuo metu ir nereikia bendrauti su žmonėmis, 49 proc. patinka patogi terminalų vieta, 42 proc. pirmenybę teikia terminalams, nes siuntimo procesus valdyti gali internetu, 40 proc. paslauga naudojasi, nes siunta per terminalus pristatoma greičiau, o 30 proc. nurodė, kad toks būdas – pigesnis. 

„Panašaus terminalais siunčiamų siuntų kiekio augimo tikimės ir ateityje, todėl kiti metai Lietuvos pašto valdomam savitarnos siuntų terminalų tinklui LP EXPRESS bus aktyvūs – atsižvelgus į pasaulines e-komercijos augimo tendencijas ir vartotojų poreikius savo siuntas gauti patogiai ir greitai, planuojame įrengti dar 122 terminalus 59 naujose vietovėse. Tam esame numatę skirti 2,5 mln. Eur. Natūralu, kad terminalų geografija plečiasi, nes jų poreikis persikelia paskui vartotoją: didėjant internetiniam raštingumui ir e-komercijos mastams, ne tik didžiųjų miestų, bet ir miestelių bei naujai besiformuojančių gyvenviečių gyventojai siuntas nori gauti jiems patogiu metu. Šiuo metu turime 163 LP EXPRESS siuntų terminalus 46 Lietuvos vietovėse, tad su naujai įrengtais terminalais planuojame turėti 285 terminalus 105 vietovėse. Tai reiškia, kad Lietuvos paštas su pašto skyriais, mobiliais laiškininkais ir siuntų terminalais turės didžiausią pašto paslaugų tinklą Lietuvoje“, – planais dalijasi Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų direktorius N. Žioba.

Kaip teigia N. Žioba, didėjant interneto prieinamumui ir paprastėjant logistikos procesams, elektroninė prekyba ir toliau augs, todėl drauge augs ir pašto paslaugų rinka – tai galioja ir savitarnos siuntų terminalams bei elektroninėms savitarnos sistemoms. Tendencijos rodo, kad ateityje siuntų terminalai atliks ne tik persiuntimo kanalo vaidmenį, nes su jais verslų integracija ir kooperacija tik stiprės – ar tai būtų maisto/prekių pristatymas, ar didžiosios e-parduotuvės, nes kaštų mažinimas bus svarbus tiek verslui, tiek paprastam vartotojui. Atsižvelgiant į šias tendencijas, Lietuvos paštas šiais metais numatė 1 mln. Eur. LP EXPRESS savitarnos siuntų terminalų infrastruktūros ir IT sistemos tobulinimui.

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas. LP EXPRESS vieninteliai šalyje klientams siūlo tokį platų siuntų pristatymo būdų pasirinkimą. Išsiųsti siuntas galima per LP EXPRESS kurjerius, visą parą veikiančiais siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS arba užsukus į bet kurį iš pašto skyrių Lietuvoje.

Buvo naudinga? Dalinkitės: