Kontaktų centro specialistas (-ė)


Šiuo metu prie mūsų Tinklo valdymo departamento Kontaktų centro kviečiamas prisijungti Kontaktų centro specialistas (-ė):


Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?

  • Bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Darbo vieta – Klaipėdos centrinis paštas;
  • Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis nuo 8 val. iki 21 val; šeštadieniais 09:00-16:00 val.


Iš Tavęs mes tikimės:

  • Būtų puiku, jei turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje; 
  • Ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų; 
  • Gebėjimo užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis šiame darbe; 
  • Puikiai kalbėti lietuviškai ir mokėti aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu, užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • Organizuotumo, iniciatyvumo, pareigingumo.

Tau siūlome:

  • Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
  • Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
  • Karjeros galimybes Lietuvos pašte;
  • Motyvuojančią darbo aplinką.

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu karjera@post.lt su nuoroda: „Kontaktų centro specialistas (-ė)”. 

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

 Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: