Spausdinti

Mobilusis laiškininkas atvyksta!

Mobilusis laiškininkas – naujas ir šiuolaikiškas pašto paslaugų teikimo modelis kaimiškosiose vietovėse. Diegdami modernias technologijas didiname pašto paslaugų prieinamumą ir siūlome naujų galimybių patogiai naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis.

Dabar kaimiškųjų vietovių gyventojams pašto paslaugas mobilusis laiškininkas teikia dar patogiau: į namus iškviestas telefonu 8 700 55 400, specialiose paslaugų teikimo vietose arba įprastai vykdydamas pašto siuntų, spaudos leidinių, pensijų ir socialinių išmokų pristatymą į namus.

Mobilusis laiškininkas padės atokiau kaime gyvenantiems, vyresnio amžiaus ar judėjimo negalią turintiems žmonėms patogiau pasinaudoti pašto paslaugomis.

 

Nuo šiol galite patys pasirinkti patogiausią būdą, kaip naudotis pašto paslaugomis:

  • Kaip ir iki šiol, laiškininkas, užsukęs į Jūsų namus pristatyti laiško, prenumeruoto spaudos leidinio, pensijos ar socialinės išmokos, suteiks ir kitų pageidaujamų paslaugų: pristatys ir priims išsiųsti paprastąsias ar registruotąsias pašto siuntas, priims prenumeratos užsakymus, pristatys pinigų perlaidas, surinks mokesčius, parduos siuntų pakuočių ir kitų prekių.
  • Telefonu 8 700 55 400 arba el. paštu info@post.lt išsikvietus laiškininką į namus dėl pašto paslaugų (laiško, siuntinio išsiuntimo arba pakartotinio siuntos pristatymo). Laiškininko atvykimas į namus – nemokamas.
  • Taip pat pašto ir finansinės paslaugos bus teikiamos mobiliųjų laiškininkų paslaugų teikimo vietose.

 

Kaimiškąsias seniūnijas, kurių gyventojus aptarnauja mobilieji laiškininkai, rasite čia. 

 

Trumpai apie mobiliuosius laiškininkus ir jų teikiamas paslaugas:

 

Kas paskatino keisti kaimo paštų ir laiškininkų veiklos modelį?

Atokiau kaime gyvenantys, vyresnio amžiaus, ligoti asmenys ne visada turi galimybių nuvykti į artimiausią paštą. Todėl kaimiškosiose vietovėse siekiama padidinti Lietuvos pašto teikiamų paslaugų prieinamumą. Mobiliojo laiškininko veiklos modelis suteikia gyventojams galimybę pašto paslaugomis pasinaudoti ir namuose. Be to, diegiamas mobiliojo laiškininko veiklos modelis pagerins ir kaimo laiškininkų darbo sąlygas. Mobilieji kaimo laiškininkai bus aprūpinti moderniomis ir šiuolaikiškomis darbo priemonėmis, tarnybiniais automobiliais.

Taip pat diegiamas mobiliojo laiškininko veiklos modelis leis pagerinti ir kaimo laiškininkų darbo sąlygas. Mobilieji kaimo laiškininkai bus aprūpinti moderniomis ir šiuolaikiškomis darbo priemonėmis bei tarnybiniais automobiliais.

Ar mobilieji laiškininkai į namus pristatys laiškus ir siuntas, laikraščius, pensijas ir socialines išmokas?

Pašto korespondencijos siuntų, prenumeruotų spaudos leidinių, pensijų ir socialinių išmokų pristatymas į namus vyks taip, kaip ir dabar – laiškininkai ir toliau atliks jiems pavestą kasdienį darbą.

Kokias paslaugas galės namuose suteikti mobilieji laiškininkai?

Laiškininkai, kaip ir iki šiol, vykdys įprastą kasdienį pašto korespondencijos siuntų ir prenumeruotų spaudos leidinių, pinigų perlaidų, pensijų ir socialinių išmokų pristatymą. Išsikviesti į namus laiškininką bus galima norint pasinaudoti pašto paslaugomis, t. y. išsiųsti laišką ar pašto siuntą arba užsisakyti pakartotinę siuntos pristatymo į namus paslaugą. Drauge laiškininkas galės priimti įvairias įmokas ir mokesčius, per jį bus galima užsisakyti spaudos leidinio prenumeratą, įsigyti pašto ženklų, vokų, įvairių siuntų pakavimo priemonių.

Kaip išsikviesti mobilųjį laiškininką į namus, norint išsiųsti laišką ar siuntą?

Laiškininką išsikviesti į namus galima paskambinus bendruoju Lietuvos pašto informacijos numeriu 8 700 55 400 arba el. paštu info@post.lt. Skambinant telefonu spauskite „1“ („Paslaugos privatiems klientams“), paskui – „2“ („Mobilusis laiškininkas“). Operatorius užregistruos iškvietimą ir informuos, kada laiškininkas apsilankys Jūsų namuose. Laiškininko atvykimas nieko nekainuos.

Ar galima išsiųsti laišką ar pašto siuntą, nekvietus į namus mobiliojo laiškininko?

Kaip ir iki šiol, laiškininkas vykdys įprastą pašto korespondencijos, prenumeruotų spaudos leidinių, pensijų ar socialinių išmokų pristatymą į namus. Kai laiškininkas lankysis Jūsų namuose, galėsite jam įteikti ir siunčiamas pašto siuntas. Be to, išsiųsti laišką ar pašto siuntą bus galima paslaugų teikimo vietoje arba nuvykus į artimiausią paštą.

Ką daryti, jeigu Lietuvos pašto informacijos linija yra užimta?

Jeigu Lietuvos pašto informacijos linija užimta, nepadėkite ragelio – lukterėkite, kol bus atsiliepta. Pažymėtina, kad į skambučius dėl „Mobiliojo laiškininko“ išsikvietimo atsiliepiama prioritetine tvarka. Kad skambučių srautas būtų valdomas kuo sparčiau, Skambučių centro specialistų gretos yra papildytos naujais darbuotojais; jie atsako į gyventojų skambučius dėl mobiliojo laiškininko iškvietimo į namus.

Ar į namus atvykusio laiškininko teikiamos pašto paslaugos bus brangesnės?

Pašto paslaugų įkainiai bus tokie pat, kaip ir įprastai jomis naudojantis pašte.

Ar galima į namus išsikviesti mobilųjį laiškininką mokesčiams susimokėti?

Finansinės paslaugos, tarp jų – įmokų (mokesčių) surinkimas ir spaudos leidinių prenumeratos užsakymai, bus teikiamos mobiliųjų laiškininkų paslaugų teikimo vietose. Taip pat laiškininkas, aplankęs Jus namuose suteikti pašto paslaugų, galės suteikti ir minėtų finansinių paslaugas, pasiūlys įsigyti siuntų pakuočių ir kitų prekių.

Kur galima rasti informacijos apie mobiliųjų laiškininkų paslaugų teikimo vietas ir laiką?

Vietovėse, kur dirbs mobilusis laiškininkas, informacija apie paslaugų teikimo vietas bus skelbiama ant pašto dėžučių, seniūnijoje iškabintuose skelbimuose, tinklalapio www.lietuvospaštas.lt skiltyje „Paslaugų teikimo vietos“; paslaugų teikimo vietą galima sužinoti ir paskambinus informacijos telefonu 8 700 55 400.

Kokiomis dienomis laiškininkas lauks klientų numatytoje vietoje?

Mobilusis laiškininkas numatytoje vietoje gyventojus aptarnaus antradieniais–šeštadieniais. Daugiau informacijos rasite čia.

Kada tikėtis mobiliojo laiškininko apsilankymo namuose, kai jį išsikviesiu?

Skambučių centre užregistravus paslaugos iškvietimą, laiškininkas pas klientą atvyks kitą dieną.

Ar per mobilųjį laiškininką klientai galės siųsti vietines ar tarptautines pinigų perlaidas?

Kaip ir dabar, laiškininkas negalės iš gyventojų priimti perlaidų – nei vietinių, nei tarptautinių. Laiškininkas, kaip ir iki šiol, į namus pristatys vietines pinigų perlaidas, o tarptautinės ir „Western Union“ perlaidos bus išmokamos paštuose ar finansinių paslaugų „PayPost“ skyriuose.