Jūsų laukia atnaujinta, patogesnė ir paprastesnė LP EXPRESS savitarnos svetainė. Joje siuntas siųsti ir gauti dar lengviau!
LP EXPRESS savitarnos naudotojų informacija yra automatiškai perkelta į naująją savitarnos versiją, todėl jums dėl šio pokyčio nieko papildomai daryti nereikia.
Veikiant naujajai savitarnai, kurį laiką dar galėsite naudotis ir senesne jos versija.
Tuo pačiu pateikiame atsakymus į labiausiai rūpimus klausimus apie naująją LP EXPRESS savitarnos svetainę.
DUK
- Kuo naujoji LP EXPRESS savitarnos versija yra geresnė už senąją?
-
Naujoji savitarna yra dar patogesnė ir padeda užtikrinti geriausią klientų patirtį:
- Iš siūlomų paslaugų krepšelio galite greičiau ir paprasčiau išsirinkti sau tinkamiausią paslaugą pagal kainą ir pristatymo būdą;
- Galite naudotis paštomatų žemėlapiu;
- Verslo klientams siūlome dar paprastesnę integraciją, tereikia savitarnoje pasirinkti API arba e-komercijos įskiepį ir mes jį įdiegsime automatiškai;
- Atnaujinta savitarna turi anglų kalbos versiją;
- Nuo šiol savitarna yra dar geriau pritaikyta įvairiems įrenginiams, o joje galite patogiai sekti siuntos kelią.
- Turiu prisijungimą prie dabartinės savitarnos lpexpress.lt. Ar naujoje savitarnoje veikia tas pats prisijungimas? Ar reikia registruotis iš naujo?
-
Naujoje svetainėje galioja tie patys prisijungimo duomenys. Nieko papildomai daryti nereikia.
- Įmonė turi kelis vartotojų prisijungimus prie senosios savitarnos lpexpress.lt versijos. Ar jie yra perkelti į naująją savitarnos versiją?
-
Naujoje svetainėje galioja tie patys prisijungimo duomenys – visiškai nesvarbu, kiek prisijungimo paskyrų turite, nieko papildomai jums daryti nereikia.
- Savitarnoje buvau išsaugojęs savo gavėjo ir siuntėjo adresų knygą – ar ši informacija yra perkelta?
-
Taip, siuntėjo ir gavėjo adresų knyga ir joje esanti kontaktų informacija yra perkelta, nieko papildomai daryti nereikia. Gavėjo ir siuntėjo adresų knygas perkėlėme į vieną vietą, todėl jomis naudotis yra dar patogiau.
- Kaip verslo klientas savitarnoje mačiau ataskaitas ir siuntimo informaciją – ar ši informacija yra perkelta?
-
Taip, jūsų ataskaitų ir siuntimo informacija yra perkelta, nieko papildomai daryti nereikia. Primename, kad informacija apie jūsų siuntas savitarnoje saugoma 6 mėn., tad jei naujoje savitarnoje jos nebematysite, tikėtina, kad bus jau suėjęs 6 mėn. terminas.
- Kaip privatus klientas savitarnoje mačiau sąskaitas ir siuntimo informaciją – ar ši informacija yra perkelta?
-
Taip, jūsų sąskaitų ir siuntimo informacija yra perkelta, nieko papildomai daryti nereikia. Primename, kad informacija apie jūsų siuntas savitarnoje saugoma 6 mėn., tad jei naujoje savitarnoje jos nebematysite, tikėtina, kad bus jau suėjęs 6 mėn. terminas.
- Savitarnoje mačiau importuojamų siuntų sąskaitų informaciją – ar ši informacija yra perkelta?
-
Taip, importuojamų siuntų sąskaitų informacija yra perkelta, nieko papildomai daryti nereikia.
- Formuodamas siuntas kaip sutartinis klientas naudojau csv. formato failą. Ar ir naujoje savitarnos sistemoje galiu tai daryti?
-
Taip, naujoje savitarnoje išlieka csv. formato funkcionalumas.
- Savitarnoje turėjau išsisaugojęs siuntos ruošinį – ar ši informacija yra perkelta?
-
Ruošinių funkcijos nusprendėme atsisakyti, nes šia funkcija mūsų klientai naudojosi itin retai.
- Ar pasikeitė savitarnoje siūlomos paslaugos?
-
Naujoje savitarnos versijoje ir toliau galite patogiai ir greitai naudotis tomis pačiomis paslaugomis, kaip ir iki šiol. Kartu atnaujinome ir LP EXPRESS teikiamų paslaugų pavadinimus:
Kurjeris – Gavėjo adresu Nuo durų iki durų Kurjeris – Paštas Sekama su parašu Kurjeris – Paštomatas Į paštomatą Paštomatas – Gavėjo adresu Iki durų Paštomatas – Paštomatas Sumanus Pasaugojimas paštomate Pasaugojimas Paštas – Gavėjo adresu Be sekimo Paštas – Gavėjo adresu Su sekimu Paštas – Gavėjo adresu Pasirašytinai