Spausdinti

Gaunu kitam asmeniui adresuotų pašto siuntų. Ką man daryti?

Pagal Lietuvos Respublikos pašto įstatymą AB Lietuvos paštas turi pristatyti siuntą nurodytu adresu, o ne nurodytam asmeniui, todėl jeigu gavote kitam asmeniui adresuotų pašto siuntų:

  • Praneškite mums telefonu 8 700 55 400 arba el.paštu info@post.lt ir mes pasistengsime išspręsti šią problemą;
  • Įdėkite siuntą į tikro gavėjo pašto dėžutę arba atiduokite siuntos gavėjui, jeigu matote, kad siuntos gavėjas yra Jūsų kaimynas ar pažįstamas asmuo;
  • Užrašykite ant siuntos „Grąžinti siuntėjui“ ir įmeskite ją į siunčiamųjų laiškų dėžutę arba pristatykite siuntą į artimiausią paštą;
  • Galite gražinamą pašto siuntą atiduoti laiškininkui.

Gavus į pašto dėžutę kitam asmeniui skirtą siuntos gavimo pranešimą:

  • Prašome pranešimą pristatyti į artimiausią paštą arba atiduoti laiškininkui;
  • Jeigu matote, jog pranešimas Jūsų kaimyno, per klaidą patekęs į Jūsų pašto dėžutę – įdėkite pranešimą į tikro gavėjo pašto dėžutę.

Prašome nepalikti pašto siuntų ir siuntos gavimo pranešimų kitiems asmenims matomoje ir prieinamoje vietoje.