Spausdinti

Mano finansai

Informacija apie paslaugų nutraukimą

Šie pakeitimai turi įtakos fiziniams ir juridiniams klientams, turintiems Lietuvos pašto mokėjimo sąskaitą.

Sprendimas nutraukti sutartis įsigalios 2019 m. birželio 1 d. Iki šios datos rekomenduojame susirasti kitą mokėjimo paslaugų teikėją.

Šis sprendimas taip pat reiškia, kad nuo 2019 m. birželio 1 d. akcinė bendrovė Lietuvos paštas nebeaptarnaus nei naujų, nei esamų mokėjimo sąskaitos klientų, o nuo 2019 m. vasario 1 d. visiems klientams bus išjungta prieiga prie "Mano finansai" paskyros.

 

1. Kodėl uždaroma LP sąskaita? Ką tai reiškia?

Mokėjimo sąskaita buvo nepopuliari paslauga Lietuvos pašte. Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas. Sąskaitos sutartis bus nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d. Pabrėžtina, kad nuo 2019 m. vasario 1 d. nebeveiks prieiga prie „Mano finansai“ paskyros, todėl nuo 2019 m. vasario 1 d. iki 2019 m. gegužės 31 d. visus įprastinius veiksmus su sąskaita galėsite atlikti tik pašto ar PayPost klientų aptarnavimo skyriuose.

 

2. Ar mano pinigai saugūs?

Jūsų pinigai yra saugūs. Visi klientai, turintys lėšų mokėjimo sąskaitoje, turi ne vėliau kaip iki 2019 gegužės 31 d. pervesti turimus pinigus į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją, arba atvykti į artimiausią pašto arba „PayPost“ klientų aptarnavimo skyrių, kuriame galėsite išsiimti lėšas iš mokėjimo sąskaitos ar jas pervesti į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją.

 

3. Kas bus, jei į paštą neatvyksiu iki 2019 m. gegužės 31 d.?

Jeigu 2019 m. birželio 1 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės. Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšų, atvykę į Lietuvos pašto skyrių po 2019 m. gegužės 31 d. galėsite pateikti prašymą dėl lėšų likučio, buvusio mokėjimo sąskaitoje, pervedimo į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją (atliksime tik SEPA pervedimus).

 

4. Kur man dėti savo pensiją/algą?

Jūs turite pasirinkti jums patogų kitą mokėjimo paslaugų teikėją ir atsidaryti sąskaitą. Naujos sąskaitos numerį (IBAN) turite pateikti trečiosioms šalims (pavyzdžiui darbdaviui), kurie į jūsų sąskaitą perveda lėšas.

 

5. Ką turėčiau dar padaryti?

Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų mokėjimo sąskaitos išrašus (informaciją apie atliktas mokėjimo operacijas) iš „Mano finansai“ paskyros iki 2019 gegužės 31 d. Norėdami gauti tokius išrašus taip pat galite kreiptis į „PayPost“ klientų aptarnavimo ar pašto skyrius.

 

6. Ar tai reiškia, kad Lietuvos paštas nepristatys pensijų pensininkams?

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas ir toliau pristatys pensijas pensininkams į namus ir išmokės jas savo skyriuose.

 

7. Ar Lietuvos paštas priims įmokas?

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas ir toliau teiks visas kitas finansines paslaugas, t. y. pensijų ir išmokų išmokėjimą ir pristatymą, perlaidas, įmokų surinkimą, kreditus, draudimą.

 

8. Ar bus užskaityti pinigai į sąskaitą?

Visi mokėjimai į mokėjimo sąskaitą atlikti po 2019 m. gegužės 31 d. bus grąžinti mokėtojui.

 

Ar turite klausimų?

Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti papildomos informacijos, susisiekite su mumis tel. 8 700 55 400 (skambinant iš užsienio +370 5 233 3060). Jūsų skambučių laukiame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 9.00 iki 16.00 val.

 

 

Informacija atnaujinta: 2018-11-23