KALĖDOS JAU PRASIDEDA!

PATARIMAI SIUNČIANTIEMS DOVANAS

 

📦 Dovanas Lietuvoje išsiųskite vėliausiai iki gruodžio 15 d., į užsienį – gruodžio pirmomis dienomis;

📦 Naudokitės savitarna – dovanas išsiųsite greičiau, patogiau ir saugiau;

📦 Tinkamai paruoškite siuntą: nurodykite pilną gavėjo adresą bei jo tel. nr., tvirtai ją supakuokite;

📦 Gavote siuntą į terminalą? Atsiimkite ją kuo greičiau ir sutrumpinkite kito laukimą;

📦 Norite gauti daugiau informacijos? Susisiekite su mūsų kontaktų centru telefonu 8 700 55 400 arba parašykite mums žinutę oficialioje Lietuvos pašto Facebook paskyroje;

📦 Nepykite, jei teks palaukti - darome viską, kad siuntos jus pasiektų saugiai, tačiau dėl COVID galime šiek tiek užtrukti. 

 

SVARBU❗️ 

Nuo gruodžio 18 d. LP EXPRESS terminalais siunčiamų siuntų pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.

Jei siuntos, apmokėtos per savitarną, į LP EXPRESS terminalą įdėti nepavyko arba jis buvo pilnas, ją iki gruodžio 24 dienos BE EILĖS galėsite palikti artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje, savitarnos siuntoms skirtoje zonoje.

Paliekamos siuntos turi būti jau apmokėtos ir su lipduku.

 

 

Svarbi informacija verslo klientams:

Informuojame, kaip bus vykdomas siuntų surinkimas iš klientų 2020-12-23 d.

Kai kurjerio iškvietimai suformuoti - 1 zonoje - iki 13 val. 2 zonoje - iki 11 val. 3 zonoje - iki 10 val.,siuntų surinkimas vykdomas 2020-12-23 d.

Jei kurjerio iškvietimai bus suformuoti po aukščiau nurodyti laiko - siuntų surinkimas bus vykdomas 2020-12-28 d.

 

Informacija siunčiantiems dovanas

 Lietuvos pašto darbo laikas švenčių dienomis

Informuojame, kad per didžiąsias šventes keičiasi Lietuvos pašto skyrių darbo laikas. Šv. Kalėdų pirmą dieną (2020.12.25) bei pirmąją naujųjų metų dieną (2021.01.01) nedirbs nei vienas skyrius, o kitomis šventinėmis dinomis dirbs tik prekybos centruose esantys paštai.

  • Tikslią informaciją galima rasti žemiau pateiktoje lentelėje. Jeigu pašto skyriaus lentelėje nėra, jis nedirbs visomis minimomis dienomis.

    Pašto skyrius

    Prekybos centras

    Darbo laikas
    2020.1
    2.24

    Darbo laikas
    2020.12.25

    Darbo laikas
    2020.12.26

    Darbo laikas
    2020.12.31

    Darbo laikas
    2021.01.01

    Vilniaus 4-asis paštas

    „Panorama“

    8:00-18:00

    nedirba

    8:00-20:00

    8:00-20:00

    nedirba

    Vilniaus 11-asis paštas

    „Akropolis“

    10:00-17:00

    nedirba

    10:00-21:00

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 26-asis paštas

    „BIG“

    10:00-16:00

    nedirba

    10:00-19:00

    10:00-17:00

    nedirba

    Vilniaus 3-asis paštas

    „Pupa“

    10:00-18:00

    nedirba

    10:00-18:00

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 8-asis paštas

    „Rimi“
    (Žirmūnų g. 64)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 6-asis paštas

    „Iki“
    (Mindaugo g. 25)

    09:00-17:00

    nedirba

    09:00-17:00

    09:00-17:00

    nedirba

    Vilniaus 57-asis paštas

    „Ozas“

    10:00-16:00

    nedirba

    10:00-20:00

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 8-ojo pašto pirmasis poskyris

    „Rimi“
    (Kareivių g. 11A)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 59-asis paštas

    „Rimi“
    (Kedrų g. 9)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 17-asis paštas

    „Rimi“
    (Rygos g. 8)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-18:00

    nedirba

    Vilniaus 60-asis paštas

    „Rimi“
    (Ukmergės g. 233)

    09:00-15:00

    nedirba

    nedirba

    09:00-19:00

    nedirba

    Vilniaus 21-asis paštas

    „Rimi“
    (Jeruzalės g. 4)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-19:00

    nedirba

    Vilniaus 22-ais paštas

    „Rimi“
    (Medeinos g. 8)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    09:00-18:00

    nedirba

    Alytaus centrinio pašto pirmasis poskyris

    „Rimi“
    (Ūdrijos g. 1)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    08:00-18:00

    nedirba

    Šiaulių 15-asis paštas

    „Saulės miestas“

    09:00-18:00

    nedirba

    09:00-20:00

    09:00-18:00

    nedirba

    Šiaulių 16-asis paštas

    „Akropolis“

    10:00-17:00

    nedirba

    10:00-21:00

    10:00-20:00

    nedirba

    Panevėžio centrinio pašto pirmasis poskyris

    „Iki“
    (Ukmergės g. 18)

    09:00-17:00

    nedirba

    09:00-17:00

    09:00-18:00

    nedirba

    Panevėžio 5-asis paštas

    „Rimi“
    (Klaipėdos g. 82)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    09:00-18:00

    nedirba

    Klaipėdos 2-asis paštas

    „Akropolis“

    10:00-17:00

    nedirba

    10:00-21:00

    10:00-20:00

    nedirba

    Klaipėdos 8-asis paštas

    „Studlendas“

    10:00-18:00

    nedirba

    10:00-18:00

    10:00-18:00

    nedirba

    Klaipėdos 19-asis paštas

    „BIG“

    10:00-16:00

    nedirba

    10:00-15:00

    10:00-17:00

    nedirba

    Klaipėdos 17-asis paštas

    Purmaliai

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-18:00

    nedirba

    Kauno 28-o pašto trečiasis poskyris

    „Iki“
    (Vytauto pr. 21A)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-19:00

    nedirba

    Kauno 28-o pašto ketvirtasis poskyris

    „Iki“
    (Žemaičių pl. 23)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-19:00

    nedirba

    Kauno 22-asis paštas

    „Rimi“
    (Naujakurių g. 37)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    10:00-19:00

    nedirba

    Kauno 26-asis paštas

    „Rimi“
    (Varnių g. 31)

    nedirba

    nedirba

    nedirba

    09:00-18:00

    nedirba

    Kauno 39-asis paštas

    „Mega“

    10:00-18:00

    nedirba

    10:00-20:00

    10:00-18:00

    nedirba

    Kauno 44-asis paštas

    „Akropolis“

    10:00-17:00

    nedirba

    10:00-21:00

    10:00-17:00

    nedirba

 Kaip supakuoti siunčiamą dovaną?

Kelionės iki gavėjo metu siunta vežama keliomis transporto priemonėmis, patenka ne į vieną logistikos centrą, todėl ji turėtų supakuota tam skirtoje tvirtoje pakuotėje. Jeigu siunčiamas dūžtantis daiktas, jį reikėtų įsukti ne į vieną sluoksnį burbulinės pakavimo plėvelės, pasistengti, kad pačioje dėžėje daiktas nejudėtų – užpildyti erdvę pakavimo medžiaga; jeigu siunčiate knygas, rekomenduojama rinktis kietą voką ar knygą susukti į ne vieną pakavimo juostos sluoksnį. Neretai  šventėms giminaičiams mėgstama siųsti įvairius maisto gaminius – jie turi būti supakuoti į hermetines pakuotes, kurios sunkiai pažeidžiamos, maisto gaminiai nepraranda savo savybių, neskleidžia kvapo.

  • Naudokite tik naują gofruoto kartono dėžę, nes kuo daugiau kartų dėžė naudojama, tuo daugiau numatytųjų apsauginių ypatybių praranda; taigi anksčiau jau naudota dėžė gali neužtikrinti tinkamos jūsų siuntos apsaugos.
  • Jei dėžė nenauja, įsitikinkite, kad ji tvirta ir nepažeista: nesubraižyta, neįplyšusi, kampai nesulankstyti. Pasirinkite dėžę, kurios stiprumas atitiktų reikalavimus. Kiekvieną daiktą apvyniokite 5 cm storio pakavimo medžiaga ir sudėkite taip, kad iki dėžės sienelių liktų 5 cm tarpas. Kiekvieną daiktą į pakavimo medžiagą vyniokite atskirai. Net ir kratomoje dėžėje jos turinys turi būti stabilus ir nejudėti. Naudokite amortizuojančias medžiagas:
  • Oro maišelius – siuntos su lengvais daiktais ertmėms užpildyti. Netinka daiktams aštriais kampais ir daiktams, kurių savybės kinta esant dideliems temperatūros pokyčiams.
  • Birų putų polistireną naudokite siuntos su lengvais daiktais pakuotės ertmei užpildyti. Netinka siauriems ir plokštiems daiktams. Kad sumažintų daiktų judėjimą, polistireno aplink daiktą reikėtų apiberti 5 cm sluoksniu.
  • Putplasčio putas įpurkškite į pakuotę. Išsiplėtusi medžiaga siunčiamą daiktą (-us) apgaubs apsauginiu sluoksniu. Putos sluoksnį stenkitės suformuoti kuo tolygesnį.
  • Pakuotės su lengvo ir vidutinio svorio daiktais ertmėms užpildyti naudokite glamžytą tvirtą popierių. Toks popierius netinka trapiems daiktams. Tarp daikto ir dėžės sienelių dėkite 5 cm storio popieriaus sluoksnį.
  • Pakuotės ertmėms užpildyti nenaudokite laikraščių, drabužių, rankšluosčių.
  • Trapiems daiktams – keramikai, stiklui, elektroninėms prekėms ir pan. – naudokite specialią tik tiems daiktams transportuoti skirtą pakuotę. Saugiai uždarykite dėžę. Naudokite plastikinę izoliacinę juostą. Dėžė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį daugiausiai trijose vietose. Dėžės atvartai turi būti užklijuoti lipnia juosta, užklijuota iš viršaus ir apačios. Jei dėžė yra standartinio tipo, t. y. jos atvartai susieina centre, po tris juostas klijuokite tiek viršuje, tiek apačioje, – tada vidurys ir dvi kraštinės bus visiškai sandarios. Dėžių, kurių atvartai uždengia vienas kitą, tris juostas klijuokite dėžės viršuje ir tris apačioje, – tada sandarios bus trys kraštinės. Jei pakuotės turinys jautrus temperatūros ar atmosferos slėgio pokyčiams, naudokite specialią pakuotę.
Ko siųsti negalima? 

Pašto siuntose draudžiama siųsti:

  • narkotines ir psichotropines medžiagas; deaktyvuotus nukenksmintus sprogstamuosius įtaisus, šaunamuosius ginklus, karinę amuniciją (įskaitant granatas, sviedinius, šovinius ir pan.),
  • orinius šautuvus, bet kokias sprogstamųjų įtaisų ar šaunamųjų ginklų kopijas ir imitacijas;(tokias, kaip oro pagalvės),
  • degiąsias, radioaktyviąsias, nuodus, toksines, oksiduojančias ir kitas pavojingas medžiagas; degtukus, žiebtuvėlius, magnetikus;
  • daiktus su įžeidžiančio ar nepadoraus pobūdžio užrašais ar atvaizdais;
  • daiktus, kuriuos įvežti ir naudoti gavimo šalyje draudžiama;
  • gyvus gyvūnus, išskyrus bites, dėles, šilkverpius, parazitus bei kenkėjų naikintojus, siunčiamus registruotose smulkiose siuntose oficialiai pripažintoms institucijoms;
  • alkoholinius gėrimus, kurie yra stipresni kaip 70 proc. (pvz. „Žalgirio“ trauktinė);
  • alkoholinius gėrimus nesandariuose buteliuose;
  • visų rūšių aerozolius;
  • kitus daiktus, kuriuos draudžiama siųsti pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus;
    monetas, banknotus, čekius ar bet kokius pareikštinius vertybinius popierius, kelionės čekius, apdirbtą ar neapdirbtą platiną, auksą arba sidabrą, brangakmenius, papuošalus ir kitus vertingus daiktus galima siųsti tik įvertintose siuntose ir tik į tas šalis, kuriose leidžiama tokius daiktus įvežti.
Mėsos gaminiai būtinai turi būti hermetinėse pakuotėse. Siunčiamų mėsos gaminių kiekis turi būti nedidelis (iki 5 kg).Nerekomenduojama siųsti tabako produktų. Net tose šalyse, į kurias nedraudžiama siųsti tabako gaminių, jie yra apmokestinami gana dideliais muito mokesčiais.
Draudžiama siųsti produktus aerozolinėse pakuotėse.
 

Kiekviena šalis yra nurodžiusi sąrašą daiktų, kurių galima į ją siųsti. Prieš siųsdami dovanas ar lauktuves, būtinai pasitikrinkite, ar jas siųsti leidžia šalis. Kiekvienos šalies draudžiamų siųsti daiktų sąrašą galite rasti ČIA.

Kaip teisingai adresuoti siuntą?

Teisingas gavėjo adreso užrašymas – tai itin svarbu sklandžiai siuntos kelionei. Reikia rašyti kaip galima aiškiau, nurodyti pilną adresą – nerašyti trumpinių ir pan. Siuntėjų taip pat prašome skirti dėmesio ir teisingam savo, t. y. siuntėjo, adreso užrašymui – jis taip pat labai svarbus.

  • Gavėjo asmenvardis ir adresas rašomi dešinės voko / siuntos pusės apačioje, siuntėjo – kairės pusės viršuje.
  • Adresuojant pašto siuntą, siunčiamą į savivaldybės centrą, po gavėjo vardo (vardo raidės) ir pavardės ar įstaigos pavadinimo rašomas gatvės (aikštės, prospekto ar pan.) pavadinimas su gimininio žodžio santrumpa g. (a., pr. ir kt.), namo ir buto numeriai (tarp jų rašomas brūkšnelis), pašto kodas ir miesto pavadinimas. Pavyzdys:
    i_savivaldybes_centra-400x233.jpg
  • Adresuojant pašto siuntą, siunčiamą į vietovę, kuri nėra savivaldybės centras, bet ten yra paštas, kurio pavadinimas sutampa su vietovės pavadinimu, po gavėjo vardo (vardo raidės) ir pavardės ar įstaigos pavadinimo nurodoma gatvė, namo ir buto numeriai, vietovė, pašto kodas ir savivaldybės pavadinimas. Pavyzdys:
    ne_savivaldybes_centras-400x233.jpg

Gyvenant pandemijos sąlygomis, rekomenduojame nurodyti ir gavėjo telefono numerį, ypač, siunčiant Lietuvoje – siekiant apsaugoti klientus bei savo darbuotojus, didžioji dalis siuntų yra nukreipiamos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus – siuntai atkeliavus, nurodytu gavėjo tel. nr. išsiunčiamas pranešimas apie pristatytą siuntą.

Rekomenduojame naudotis Lietuvos pašto savitarna. Formuojant siuntą internetu visi adresai yra tikrinami sistemoje, sistema sufleruoja kokie laukai ar reikalingi papildomi dokumentai yra privalomi neužpildyti – suklysti bus žymiai sunkiau.

 Iki kada išsiųsti dovanas?

Šiais metais turime išskirtinę situaciją – ne tik augančius siuntų kiekius, bet ir karantiną, kuris tiesiogiai liečia ir pašto veiklą. Atsižvelgiant į situaciją, šventinėmis siuntomis kviečiame pasirūpinti kaip galima anksčiau.

Siunčiant Lietuvoje šventines siuntas reikėtų išsiųsti iki gruodžio vidurio – tada siuntos gavėjus pasieks iki Kūčių vakaro.

Europos kryptimis šiuo metu siuntos keliauja apie dvi savaites, į tolimesnes šalis – 3 / 4 savaites, tačiau šie terminai gali bet kada pasikeisti.  Daug kas priklauso nuo Covid-19 situacijos konkrečioje šalyje – kaip ji veikia vietinio pašto veiklą. Jau ne vienas užsienio paštas pranešė apie galimus vėlavimus (Danija, Latvija, Izraelis, Airija, Lenkija, Ispanija ir kt.)

Plačiau apie siuntų pristatymo terminus galite sužinoti šiame DUK, pasirinkę klausimą „Ar į visas šalis galima siųsti siuntas? Kokie siuntimo terminai?“.  

 Išvenkite eilių naudodamiesi savitarna

Naudojimasis Lietuvos pašto savitarna gali tapti dideliu palengvinimu kalėdiniu laikotarpiu. Čia lengvai suformuojama siunta, sistema neleis praleisti svarbių adreso dalių, automatiškai pasiūlys užpildyti reikalingus papildomus dokumentus, bus galima ir apmokėti siuntimą. Beliks supakuoti siuntą, užklijuoti siuntos lipduką, kurį galima atsispausdinti bet kur, kur patogu – namuose, darbe ar pan., ir nunešti siuntą į bet kurį pašto skyrių. Itin svarbus savitarnos privalumas – atėjus į paštą nebereikės stovėti bendroje eilėje – kiekviename pašte yra speciali zona, kur galima palikti savitarnoje suformuotas siuntas.

Iki šiol pašto skyriuose be eilės buvo galima atiduoti tik savitarnoje suformuotas registruotas siuntas („Su sekimu“). Atsižvelgiant į augančius siuntų kiekius, Lietuvos paštas pristato naujieną – nuo šiol savitarnoje galima formuoti ir neregistruotas siuntas („Be sekimo“). Tokiu būdu suformuotas siuntas beliks atnešti į artimiausią pašto skyrių ir palikti tam skirtoje zonoje. Klientai, suformavę siuntą internete, į pašto skyrių įleidžiami be eilės.  

Jei siuntos, apmokėtos per savitarną, į terminalą įdėti nepavyko arba jis buvo pilnas, iki gruodžio 24 ją be eilės galėsite palikti artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje, savitarnos siuntoms skirtoje zonoje.

❗️Paliekamos siuntos turi būti jau apmokėtos ir su lipduku.

Savitarnoje galima formuoti ir siuntas, kurias norima siųsti Lietuvoje, įskaitant ir LP EXPRESS siuntų terminalais.

Suformuoti savo siuntas galite ČIA.

Siuntimas LP EXPRESS terminalais

Šventines siuntas reikėtų išsiųsti iki gruodžio vidurio .

Nuo gruodžio 18 d. LP EXPRESS terminalais siunčiamų siuntų pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.

Šiuo metu Lietuvoje yra daugiau nei 250 LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų. Dar pavasarį, reaguojant į augančius siuntų kiekius, pradėta aktyvi jų plėtra – pastatyta apie 40 naujų terminalų, dešimtys jų praplėsti, pradėtas bendradarbiavimas su prekybos tinklu „Lidl“. Gyventojai kviečiami aktyviau naudotis naujais terminalais, nes jų užimtumas nėra toks didelis. Naujų termianlų sąrašą rasite čia.

Populiariausi LP EXPRESS terminalai yra maksimaliai užpildyti, todėl sulaukti siuntos į juos ar išsiųsti iš jų, gali būti sudėtingiau. Nors kurjeriai į populiariausius terminalus kurjeriai važiuoja dažniau nei įprastai, kai kurie aptarnaujami net sekmadieniais, tačiau siuntų srautas juose vis tiek labai didelis. Šiuo metu kaip populiariausius galima įvardinti kelis Vilniaus terminalus (Pilaitės g., „Domus Pro“ terminalas Ukmergės g.), taip pat terminalus Klaipėdoje (H. Manto g. 11, Šilutės pl. 68) Panevėžyje (Respublikos g. 71, Klaipėdos g. 92), Radviliškyje (Gedimino g. 42A), Ukmergėje (Žiedo g. 1). 

Jei norite siuntas gauti greičiau, siūlome pasirinkti mažiau užimtą LP EXPRESS terminalą:

Miestas LP EXPRESS terminalo adresas
VILNIUS  
Žirmūnai Žirmūnų g. 64, RIMI (Šiaurės miestelis)
P. Lukšio g. 34, PC Banginis
Žirmūnų g. 67, LIDL
Naujamiestis Savanorių pr. 31, Maxima X
Senamiestis Dominikonų g. 4, UNIPARK parkavimo aikštelė
Justiniškės Justiniškių g. 126, LIDL
Pilaitė Nidos g. 1, LIDL
Fabijoniškės / Šeškinė Šeškinės g. 32, IKI
Pašilaičiai Ukmergės g. 308, PC Domus Pro
Antakalnis/Saulėtekis Saulėtekio al. 43, IKI
Nemenčinės pl. 33, Maxima X
Naujoji Vilnia Genių g. 10A, Norfa XL
Naujininkai S. Dariaus ir S. Girėno g. 19B, Maxima X
Lazdynai Jonažolių g. 1, IKI
Karoliniškės Sausio 13-osios g. 3, LIDL
KITI Liepkalnio g. 112, Maxima XX
Vikingų g. 3, PC „NØRDIKA“
Gariūnų g. 70, Gariūnų verslo centras
Kalvarijų g. 180, LIDL
J. Jasinskio g. 16, Verslo trikampis
KAUNAS  
Petrašiūnai M. Gimbutienės g. 3
Kalniečiai Kalniečių g. 172, Express Market
Gričiupis Kovo 11-osios g. 22, IKI
Dainava Pramonės pr. 16, Urmo prekybos miestelis
Eiguliai Šiaurės pr. 44, Norfa XXL
Žaliakalnis K. Petrausko g. 6, Express Market
Šilainiai Islandijos pl. 32, PC MEGA
KITI Vytauto pr. 32, Verslo centras „32“
A. Juozapavičiaus pr. 125,LIDL
K. Baršausko g. 66, LIDL
Pramonės pr. 6 / Draugystės g. 8, PC Banginis
Jonavos g. 40, LIDL
KLAIPĖDA  
  Taikos pr. 141, PC BIG
  Šilutės pl. 62, RIMI
  Šilutės pl. 35, PC Banginis
  Nidos g. 5, IKI
  Taikos pr. 66B, LIDL
  H. Manto g. 36, UAB Menesa
  Priestočio g. 24, IKI
ŠIAULIAI  
  Tilžės g. 3, LIDL
  Birutės g. 37, PC Tau
  Lyros g. 19A, IKI
  Tilžės g. 217, LIDL
PANEVĖŽYS  
  Smėlynės g. 112A, LIDL
  Kosmonautų g. 14, LIDL
  Klaipėdos g. 143A, PC Babilonas
  Aukštaičių g. 88, PC Vasaris

 

Suformuoti savo siuntas galite ČIA.

Siuntų atsiėmimas LP EXPRESS terminaluose

Mes norime, kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius gavėjo pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčius bus informuoti SMS žinute. 

Dėl padidėjusio siuntų kiekio ir terminalų apkrovos galimybės perdėti siuntą į kitą terminalą nėra.

Neatsiėmus siuntos per 72 valandas LP EXPRESS savitarnos terminalų siuntos bus saugomos 7 dienas. Per šį laikotarpį Lietuvos paštas siuntą 1 kartą gali pakartotinai pristatyti į LP EXPRESS siuntų terminalą. 

Daugiau informacijos apie LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus čia

Miestuose pagal poreikį veiks mobilūs siuntų atsiėmimo punktai. Šalia populiariausių LP EXPRESS siuntų terminalų nurodytu laiku siuntos gavėjams bus atiduodamos tiesiai iš kurjerio rankų. Gavėjai apie galimą siuntos atsiėmimą mobiliajame punkte bus iš anksto informuojami SMS žinute. Gavėjui neatėjus atsiimti siuntos, kai tik atsiras galimybė, ji bus įdėta į siuntų terminalą;

Jei siuntų savitarnos terminalas yra pilnai užpildytas, siuntą galima atsiimti artimiausiame pašto skyriuje. Kurjeriui atvežus siuntas į pašto skyrių, jos gavėjui bus išsiųsta SMS žinutė su pasiūlymu atvykti atsiimti siuntą į paštą. Daugiau apie pašto skyrius, kuriuose galite atsiimti LP EXPRESS siuntas galite sužinoti skyriuje SIUNTŲ PRISTATYMO POKYČIAI.

LP EXPRESS terminalai reguliariai dezinfekuojami.

Siuntos į užsienį bei iš jo gali vėluoti 

Siunčiant siuntas į užsienį terminai skiriasi priklausomai nuo to iš kokios šalies siunta keliauja – kokia ten Covid-19 situacija, kokią įtaką ji daro tos šalies pašto ar kito siuntų tiekėjo veiklą, kokie logistikos sprendimai naudojami. Kadangi dauguma siuntų keliauja oro transportu, mažėjantis skrydžių kiekis, gali paveikti ir pristatymo trukmę.

Nuolat atnaujinamą informaciją apie siuntų trukmes populiariausiose šalyse bei pristatymo terminus galite sužinoti ČIA.

 Siuntų pristatymo pokyčiai

Kalėdiniu laikotarpiu siuntų srautas yra dvigubai didesnis. Prognozuojame, jog dėl COVID įtakos šiais metais siuntų srautas gali išaugti net iki 3 kartų. Nors nuolat plečiame LP EXPRESS terminalų tinklą, prieš didžiąsias metų šventes siuntų pristatymas gali būti ilgesnis. 

LP EXPRESS terminalai 

  • Mes norime, kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius gavėjo pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčius bus informuoti SMS žinute. 
  • Dėl padidėjusio siuntų kiekio ir terminalų apkrovos galimybės perdėti siuntą į kitą terminalą nėra.
  • Didžiuosiuose miestuose prie užimčiausių terminalų, esant poreikiui, yra organizuojami mobilūs siuntų atsiėmimo punktai, kuriuose siuntas galėsite atsiimti tiesiai iš kurjerio rankų. Apie tokią galimybę klientus informuosime SMS žinute. 


Terminalinių LP EXPRESS siuntų atsiėmimas gali būti organizuojamas pašto skyriuose. Gavėjai apie siuntos atsimėmimą pašte bus informuojami SMS žinute. LP EXPRESS siuntos gali būti išduodamos šiuose pašto skyriuose: 

  • Rokiškio paštas
  • Biržų pašte
  • Pasvalio pašte
  • Prienų pašte
  • Naujosios Akmenės pašte
  • Ukmergės pašte,
  • Trakų pašte
  • Jurbarko pašte,
  • Pakruojo pašte,
  • Radviliškio pašte,
  • Šilalės pašte.
  • Palangos pašte,
  • Gargždų pašte, 
  • Skuodo pašte,
  • Šilutės pašte,
  • Utenos pašte,
  • Anykščių pašte,
  • Trakų Vokės pašte,
  • Salininkų pašte,
  • Jonavos pašte,
  • Vilkaviškio pašte, 
  • Vievio pašte,
  • Kėdainių pašte,
  • Elektrėnų pašte,
  • Kazlų rūdos pašte,
  • Joniškio pašte, 
  • Kuršėnų pašte,
  • Telšių pašte, 
  • Mažeikių pašte.

LP EXPRESS Kurjeriai

Galimi trys kurjerinės siuntos pristatymo variantai:

  • siuntos pristatymas gavėjo adresu iki pirmo slenksčio,kai siunta įteikiama gavėjui per saugų, ištiestos rankos atstumą;
  • siuntos nukreipimas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą;
  • siuntos nukreipimas į pašto skyrių.

Atsiimant siuntą iš kurjerio, nuo lapkričio 26 d. pakaks nurodyti SMS žinute atsiųstą siuntos atsiėmimo kodą. Tuo atveju, jei gavėjas šio kodo negaus, praras ar dėl kitų priežasčių negalės kurjeriui nurodyti atsiėmimo kodo, bus laikomasi iki šiol taikytos atsiėmimo praktikos – kurjeriui reikės nurodyti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento numerio 4 paskutinius skaitmenis

Kurjeriui draudžiama vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntų nebus galima paimti laikantis saugaus atstumo, kurjeris gali atsisakyti paimti siuntas. 

Pašto skyriai


 Pašto skyriuose savo siuntos gali tekti palaukti ilgiau. Dėl karantino metu taikomų reikalavimų, turime riboti į paštą patenkančių klientų srautą, kad vienam klientui tektų ne mažesnis, nei 10 kv/m plotas. Dėl šios priežasties pašto skyriuose gali dirbti ne daugiau langelių, nei galime priimti žmonių. Mūsų klientų bei darbuotojų saugumas - mums prioritetas, todėl ten, kur įmanoma, siuntą stengsimės pristatyti vengiant kontakto su pristatančiu žmogumi. 

  • Registruoti laiškai bei siuntos, telpančios į pašto dėžutę, bus į ją ir pristatomos.
  • Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje.
  • Esant galimybei, didesnės siuntos bus pristatomos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus. Apie siuntos nukreipimą į pašto skyrių ar terminalą klientai bus informuojami SMS žinute arba pranešimu.
  • Siuntą atsiimant iš pašto skyriaus, laikykitės saugumo reikalavimų: eilėje laikykitės atstumų, dėvėkite burną ir nosį dengiančią kaukę. 

 

 

Paslaugų ribojimai bei aktuali informacija dėl COVID -19 

Klientų aptarnavimas pašto skyriuose

Lankantis Lietuvos pašto bei „PayPost" skyriuose bus būtina dėvėti apsauginę veido kaukę.

Be kaukių atvykę klientai bus neaptarnaujami ir paprašyti sugrįžti tik jas dėvint.

Paslaugos bus teikiamos įprastai, tačiau prašoma laikytis numatytų taisyklių. Kiekviename pašto skyriuje ant durų iškabinti informaciniai plakatai, kuriuose parašyta, kiek vienu metu patalpoje gali būti aptarnaujama klientų. Prašoma laikytis šių reikalavimų, jeigu patalpoje jau yra tiek žmonių, savo eilės palaukti lauke. Taip pat labai svarbu laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų. Pašto skyriai dirbs įprastu grafiku.

Registruotas pašto siuntas, išskyrus įvertintąsias pašto siuntas bei siuntas su procesiniais dokumentais, paštuose bus įteikiamos asmenims, kurie pateiks pranešimą arba parodys SMS žinutę. Pateikus pranešimą arba SMS, klientui nereikia rodyti asmens dokumento.

Ar į visas šalis galime siųsti siuntas? Kokie siuntimo terminai?

Visose nurodytose šalyse galimi siuntimo sutrikimai, į išskirtas valstybes tiek pašto, tiek LP EXPRESS siuntų laikinai nepriimame.
Detalesnę informaciją galite rasti ČIA.

Kainų skaičiuoklės informacija šiuo metu neatnaujinama.

Lentelėje nurodomos orientacinės siuntų trukmės ( dienomis). Situacija nuolat keičiasi, todėl kiekvienos siuntos pristatymo terminas gali skirtis nuo orientacinės trukmės.

 

GAVIMO ŠALIS

SIUNTIMO TRUKMĖ PAGAL SIUNTIMO BŪDĄ

PASIRAŠYTINAI

SU SEKIMU

Jungtinės Amerikos Valstijos

16-17

14-15

Vokietija

6-7

6-7

Didžioji Britanija

15-16

13-14

Prancūzija

12-13

12-13

Latvija

8-9

7-8

Lenkija

8-9

7-8

Italija

12-13

11-12

Rusija

22-23

15-16

Ispanija

19-20

15-16

Norvegija

23-24

15-16

Lietuvos paštas informuoja, kad kasdien sulaukiama vis daugiau oficialių pranešimų iš užsienio paštų apie galimus veiklos sutrikimus – dėl Covid-19 pandemijos antros bangos daugelis šalių susiduria su sunkumais, kurie tiesiogiai liečia pašto veiklą – auga siuntų kiekiai, o darbuotojų pajėgumai mažėja, dėl to galimi siuntų pristatymo vėlavimai.  Nors didelių vėlavimų, kokie buvo pavasarį, šiuo metu nefiksuojame, apie galimus nesklandumus šalys jau pradeda pranešti. Tarp šių šalių: Danija, Latvija, Izraelis, Ispanija, Airija, Belgija, Italija, Graikija, Prancūzija, Lenkija, Čekija, Slovėnija.

 

Siuntas formuokite savitarnoje

Visas siuntas – siunčiamas Lietuvoje ir užsienyje, registruotas ir ne („Su sekimu“ ir „Be sekimo“) galima formuoti Lietuvos pašto savitarnoje.

Tai yra geriausia alternatyva, nes suformavus siuntą internetu ir ją tinkamai supakavus, užklijavus siuntos lipduką (jį galima atsispausdinti ant paprasto balto lapo ir priklijuoti lipnia juosta), beliks siuntą atnešti į artimiausią pašto skyrių ir ją palikti tam skirtoje zonoje.

Klientai, suformavę siuntą internete, į pašto skyrių įleidžiami be eilės. Atsižvelgiant į šiandieninę situaciją, prašoma atkreipti dėmesį į ant pašto durų kabantį plakatą apie vienu metu patalpoje galimą žmonių skaičių. Jeigu tuo metu tiek žmonių jau yra, reikėtų palaukti kol vienas išeis ir bus galima įeiti nepažeidžiant saugumo taisyklių.

Kaip dirba kurjeriai?

Žemiau išvardijami pagrindiniai LP EXPRESS kurjerių paslaugų pokyčiai. Jie įsigaliojo nuo lapkričio 6 dienos ir bus taikomi visoje Lietuvoje.

Galimi trys kurjerinės siuntos pristatymo variantai:

  • siuntos pristatymas gavėjo adresu iki slenksčio,kai siunta įteikiama gavėjui per saugų, ištiestos rankos atstumą;
  • siuntos nukreipimas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą;
  • siuntos nukreipimas į pašto skyrių.

Trumpės siuntos saugojimo logistikos centre laikas – siunta bus saugojama 7 dienas.

Pristatymo detalės derinamos kurjeriui susisiekus su gavėju telefonu.

Klientai siuntos užnešimu turėtų pasirūpinti patys – kurjeris, prieš pristatydamas siuntą, telefonu informuos gavėją, kad siuntą reikės atsiimti lauke – siunta bus iškrauta iš automobilio ir paruošta pristatymui prie lauko/laiptinės durų. Primenama, kad atsiimant siuntą, nesvarbu, lauke ar atidarius namų duris, reikia laikytis saugaus atstumo, dėvėti nosį bei veidą dengiančią apsauginę kaukę.

Jeigu siuntos gavėjas yra saviizoliacijoje, siunta bus palikta prie gavėjo durų slenksčio. Apie paliktą siuntą kurjeris gavėją informuos skambučiu, kurio metu, kaip patvirtinimo, paprašys padiktuoti gavėjo tapatybę patvirtinančio dokumento 4 paskutinius skaičius. Jeigu toks pristatymo būdas gavėjui nebus tinkamas, su kurjeriu bus galima susitarti dėl siuntos pristatymo į artimiausią LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą ar dėl pakartotinio pristatymo pasibaigus saviizoliacijai. Saviizoliacijoje esantiems gavėjams siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD), taip pat sveriančios daugiau nei 30 kg, nepristatomos. Saviizoliacijoje esantiems gavėjams siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD), taip pat sveriančios daugiau nei 30 kg, nepristatomos.

Siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės būti apmokamos tik banko kortele – kurjeriai grynųjų pinigų nepriims. Rekomenduojama naudotis mokėjimo kortele, kuri turi bekontakčio mokėjimo galimybę.

Siuntos gavėjams įteikiamos prie gavėjo buto/ namo durų slenksčio. LABAI SVARBU, jeigu esate saviizoliacijoje, jokiu būdu neatidarykite durų pašto darbuotojams, pats neikite atsiimti siuntos.

Jei klientas yra saviizoliacijoje, jis privalo apie tai informuoti kurjerį, kai šis su klientu susisiekia telefonu. Tokiu atveju kurjeris pasiūlo siuntą įdėti į LP EXPRESS terminalą ir informuoja klientą, kad siuntą jam iki durų gali pristatyti artimas žmogus ar giminaitis. Jei klientas to nepageidauja, kurjeris informuoja, kad siunta jam bus įteikta pasibaigus karantino laikotarpiui.

Atsiimant siuntą iš kurjerio, pakaks nurodyti SMS žinute atsiųstą siuntos atsiėmimo kodą. Tuo atveju, jei gavėjas šio kodo negaus, praras ar dėl kitų priežasčių negalės kurjeriui nurodyti atsiėmimo kodo, bus laikomasi iki šiol taikytos atsiėmimo praktikos – kurjeriui reikės nurodyti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento numerio 4 paskutinius skaitmenis

Kurjeriui draudžiama vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntų nebus galima paimti laikantis saugaus atstumo, kurjeris gali atsisakyti paimti siuntas.

Ekstremalios situacijos laikotarpiu siuntų išdavimo paslaugos Logistikos centruose nebus teikiamos.

Verslo klientams rekomenduojame: skirti atskirą zoną siuntų priėmimui bei išsiuntimui. Klientų aptarnavimas neturėtų užtrukti ilgiau kaip 15 min.

 

Siuntos į LP EXPRESS terminalus

Svarbi informacija

Nuo gruodžio 18 d. LP EXPRESS terminalais siunčiamų siuntų pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.

 

 

Mes norime, kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius gavėjo pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčius bus informuoti SMS žinute. 

Dėl padidėjusio siuntų kiekio ir terminalų apkrovos galimybės perdėti siuntą į kitą terminalą nėra.

Neatsiėmus siuntos per 72 valandas LP EXPRESS savitarnos terminalų siuntos bus saugomos 7 dienas. Per šį laikotarpį Lietuvos paštas siuntą 1 kartą gali pakartotinai pristatyti į LP EXPRESS siuntų terminalą. 

Daugiau informacijos apie LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus čia

Vilniaus mieste pradeda veikti mobilūs siuntų atsiėmimo punktai. Šalia populiariausių LP EXPRESS siuntų terminalų nurodytu laiku siuntos gavėjams bus atiduodamos tiesiai iš kurjerio rankų. Gavėjai apie galimą siuntos atsiėmimą mobiliajame punkte bus iš anksto informuojami SMS žinute. Gavėjui neatėjus atsiimti siuntos, kai tik atsiras galimybė, ji bus įdėta į siuntų terminalą;

Kituose miestuose, jei siuntų savitarnos terminalas yra pilnai užpildytas, siuntą galima atsiimti artimiausiame pašto skyriuje. Kurjeriui atvežus siuntas į pašto skyrių, jos gavėjui bus išsiųsta SMS žinutė su pasiūlymu atvykti atsiimti siuntą į paštą.

LP EXPRESS terminalai reguliariai dezinfekuojami

Registruotų siuntų pristatymas

Registruoti laiškai bei siuntos, telpančios į pašto dėžutę, bus į ją ir pristatomos.

Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje – jeigu žmogus gyvena daugiabutyje, paslaugos teikiamos laiptinėje; gyvenantys nuosavuose namuose aptarnaujami kieme. Labai svarbu jokiu būdu neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namuose yra saviizoliacijoje esančių asmenų – informuokite laiškininką apie situaciją gestais ar žodžiu per langą, arba žodžiu per uždarytas duris.

Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje. Esant galimybei, didesnės siuntos bus pristatomos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus. Apie siuntos nukreipimą į pašto skyrių ar terminalą klientai bus informuojami SMS žinute arba pranešimu.

Saugumo reikalavimai pašto skyriuose
  • Darbuotojai dėvi apsaugines kaukes, klientų aptarnavimo langeliai apsaugoti specialiomis pertvaromis, patalpos reguliariai dezinfekuojamos ir vėdinamos.
  • Kiekviename pašto skyriuje ant durų iškabinti informaciniai plakatai, kuriuose parašyta, kiek vienu metu patalpoje gali būti aptarnaujama klientų. Prašoma laikytis šių reikalavimų, jeigu patalpoje jau yra tiek žmonių, savo eilės palaukti lauke. Taip pat labai svarbu laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų. Pašto skyriai dirbs įprastu grafiku.
  • Aptarnaujantis klientą darbuotojas stengiasi išlaikyti saugų metrų atstumą nuo kliento. Klientui priartėjus mažiau nei 1 metro atstumu, paprašo jį nutolti saugiu atstumu.
  • Aptarnaujantis darbuotojas iš kliento priima ir / ar atiduoda pinigus / dokumentus ištiestos rankos atstumu ir paprašo, kad klientas grąžintų dokumentus, duotų pinigus ištiestos rankos atstumu.
  • Klientų aptarnavimo specialistas stengiasi klientą aptarnauti greitai.

                                                     Jaukių švenčių! 🎄✨